12 خوراکی مفید برای لاغری | رژیم غذایی

مصرف بعضی مواد غذایی باعث می شه سوخت و ساز در بدن زیاد شه و چربیای اضافه بدن از بین بره

چربیای اضافه در بدن آزاردهنده هستن و موجب نارضایتی فرد از خودش می شه. راه های زیادی واسه نابود کردن چربی ها هست. امروز می خوایم چندغذای چربی سوز به شما معرفی کنیم که واسه لاغری در خونه و بدون دردسر خیلی خوبه. شمام اگه می خواین این مواد غذایی رو بشناسین با خوب صالحی همراه باشین

آشنایی با چند غذای چربی سوز

در میان غذاهایی که روزانه مصرف می کنین غذایی هستن که واسه بدن بسیار به درد بخور هستن و چربی سوزای عالی حساب می شن اینجا به ۱۲ مورد اونا اشاره ای داریم.

غذای چربی سوز واسه لاغری

لیست غذاهایی که به عنوان چربی سوز عالی حساب شدن از قرار زیره.یادتون باشه که هنگام خرید این نوع خوراکیا در سبد خریدتون فراموش نشه.

گریپ فروت

ویتامین سی به سوخت و ساز کامل چربیا کمک می کنه، غذاهای غنی از ویتامین C انتخاب بسیار خوب واسه سوزوندن چربیه.خوردن نصف گریپ فروت در صبحونه حدود نیم ساعت قبل از غذا به شما کمک می کنه تا احساس سیری کنین و مانع پرخوری می شه.

فلفل مشکی

پیپرین، ماده مهم در فلفل مشکی س که نشونه هایی از کاهش تشکیل سلولای چربی در بدن شما رو داره. فلفل مشکی هم اینکه به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کنه.

دارچین

دارچین به کم کننده سطح قند خون شناخته س. این ماده به سرکوب کردن اشتها مانند یه هیولا کمک می کنه. اضافه کردن دارچین به چای، قهوه و ماست از راه های ساده ایه که بدن شما دریافت می کنه.

تخم مرغ

خوبی تخم مرغ در اینه که این ماده در رژیم غذایی کم کالری و شامل ۷ گرم پروتئین که واسه بدن خیلی خوبه.تحقیقات نشون داده که خوردن تخم مرغ واسه صبحونه اندازه کالری که شما ممکنه بخواین بعدا در روز استفاده کنین رو کم می کنه.

هر چند کلسترول زرده تخم مرغ بالا هستش، اما خیلی خوبه و مصرف اون با میونه روی پیشنهاد می شه.

غذای چربی سوز و به درد بخور واسه لاغری

سیب

میوه ها دوستان شمان که اونا در از دست دادن وزن به درد بخور هستن؛ اونا امتیازات زیادی دارن.از فواید سیب اینه که واسه دندوناتون خیلی خوبه و قند موجود در اون به دندونا آسیب نمیرسونه.وقتی که سیب رو با پوست میل می کنین اندازه فیبر موجود در اون و آب به پایه سیری در شما کمک می کنه.

چای سبز

چای سبز در مقابله با چربی بدن خیلی مهمه. ترکیبهای موجود در چای سبز، به سرعت متابولیسم بدن شناخته شده.اضافه کردن عسل و لیمو به چای سبز نه فقط به سلامتی اضافه می کنه، بلکه به طور فوق العاده منتهی به خوشمزه شدن اون می شه.

بد نیس چند غذای چربی سوز که لاغرتان می کنه رو بشناسین

این روزا لاغری، نگرانی بیشتر خانوما و آقایانه و واسه لاغر شدن تقریبا هر روشی رو امتحان می کنن حتی راه های سخت! نکته اول اینکه واسه لاغر شدن باید صبحونه کامل رو درست سر ساعت مشخص بخورین اما شام نخوردن باعث خواب راحت می شه.

چند غذای چربی سوز

البته واسه لاغر بودن احتیاجی به خوردن صبحونه سنگین و پرکالری مانند ساندویچ گردو و پنیر نیس. اینو هم به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین می تونین در طول روز، یه میان وعده مانند میوه، ماست یا بسته های بیسکویت بخورین. این مطلب به ما می آموزد که چیجوری با اضافه کردن یه سری از مواد به رژیم غذایی خیلی راحت کاهش وزن رو تجربه کنیم.

شیر و ماست کم چرب و پنیر

راز چربی سوزی این سه ماده، کلسیم موجود در اوناس. ماست و شیر واسه بدن بسیار به درد بخور هستن و اگه می خواین به نتیجه مطلوبی برسین بهتره با بازنگری به ۹۰ درصد مطالب روزنامه ها و مجلات مربوط به تغذیه از رابطه قوی بین کلسیم بالای جذب شده و بهبود ساخت ترکیبات به درد بخور در بدن بیشترین استفاده رو ببرین.

جو دو سر

راز موجود در جو، فیبر فراوون اون هستش. به جای به کار گیری برنج، از خوردن جو دوسر همراه با شامتون لذت ببرین. این کار می تونه از ایجاد چربی در شکم جلوگیری کنه.

چای سبز

راز نهفته در اون ماده کاتچینه. براساس گفته های پروفسور کوین سی، کاتچین موجب افزایش متابولیسم و اندازه سوزوندن چربی کبد می شه. واسه به دست آوردن این امتیاز، چهار تا شش فنجون چای سبز کافئین دار در روز بخورین و ۱۸۰ دقیقه هر هفته ورزش کنین.

تخم مرغ

راز موجود در تخم مرغ، پروتئین اون هستش. پروتئین از راه راه های مختلفی موجب کاهش وزن می شه چون بدن تون انرژی و کالری بیشتری بریا شکستن غذاهای پروتئینی نسبت به دیگر غذاها مصرف می کنه. پروتئین هم اینکه موجب می شه از راه حجم ماهیچه ها کاهش وزن داشته باشین. اینطوری ماهیچه ها کالری بیشتری نسبت به چربیا می سوزونن.

براساس گفته های دولاندکی، محقق تغذیه شناسی، پروتئینا بهتر از کربوهیدراتا گرسنگی رو کاهش می کنن. کم شدن اندازه کربوهیدراتا باعث می شه از پروتئینا در راه کاهش وزن استفاده شه.

گردو و بادام

راز بادام و گردو و چربیای به درد بخور است که دارن. تحقیقات نشون د هنده به درد بخور بودن آجیلا به ازای اندازه فیبر، پروتئین و چربیای به درد بخور اوناس. این مواد موجب افزایش اندازه حساسیت بدن به انسولین می شه و به کاهش وزن کمک می کنه. گردو یکی از بهترین مواد غذایی دارای اسیدهای چرب امگا ۳ه و باداما دارای فواید زیادی ازجمله داشتن کلسیم و استخون سازی هستن.

جمع آوری به وسیله بخش رژیمای لاغری ، رژیمای چاقی سایت آکا