نحوه بررسی محتوای تکراری: بررسی اجمالی و ابزارها

احتمالاً می دانید که وب سایت شما همیشه باید حاوی محتوای اصلی باشد. اگر سایت شما دارای محتوای تکراری است ، این یک اشتباه بزرگ است که می تواند به رتبه سایت شما و شهرت شما آسیب برساند. سرقت ادبی یا گذراندن کارهای شخص دیگری بدون مجوز ، قابل قبول و آنلاین و آفلاین است. با کاستن از رتبه صفحه شما یا با حذف صفحه وب از جستجوها ، محتوای تکراری می تواند باعث شود مجازات توسط گوگل مجازات شود. این به هیچ وجه هدف انتشار مطالب را خراب می کند.

احتمال دیگری که باید در نظر بگیرید این است که دیگران ممکن است مطالب موجود در سایت شما را کپی کرده و بدون اجازه شما از آن استفاده کنند. این بازاریاب های بی پروا ممکن است بدون هیچ گونه سوال از شما یا به شما اطلاع دهند ، از مطالبی که شما در وب سایت های خود ایجاد کرده اید استفاده کنند و ممکن است در موتورهای جستجوگر از شما خارج شوند.

چگونه محتوای تکراری تعریف می شود؟

محتوای تکراری محتوا است که در بیش از یک مکان آنلاین ظاهر می شود ، به معنی وب سایت های مختلف. اگر محتوای خود را در بیش از یک مکان منتشر کردید ، محتوای تکراری دارید. اگر محتوای شخص دیگری را در سایت خود کپی کنید یا اگر شما را در سایت خود منتشر کنید ، آن محتوای تکراری است.

موتورهای جستجو می توانند زمان دشواری را برای تعیین اینکه کدام محتوا مربوط به یک پرس و جو در موتور جستجو است وقتی محتوا خیلی مشابه است ، داشته باشند. هدف موتورهای جستجو این است که در هنگام جستجوی یک اصطلاح خاص ، بهترین نتایج ممکن را در اختیار کاربران قرار دهند. گوگل و سایر موتورهای جستجو ممکن است تصمیم بگیرند که محتوای تکراری را از پرس و جوهای موتور جستجوی خود حذف کنند.

برخی از دلایل محتوای تکراری

در بسیاری از موارد ، استفاده از محتوای تکراری عمدی نیست و یا قصد سوء استفاده را ندارد. گوگل به محتوای تکراری به عنوان بلوک متن اشاره می کند که در یک حوزه یا در سراسر دامنه یکسان یا قابل ملاحظه مشابه هستند. نمونه هایی از محتوای تکراری غیر مخرب شامل توضیحات مورد فروشگاه و نسخه های فقط چاپگر صفحات وب است.

تکثیر عمدی مطالب موضوع دیگری است. هنگامی که از همان محتوا در چندین دامنه به منظور افزایش ترافیک یا دستکاری در رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می شود ، می تواند برای افرادی که در جستجوی اطلاعات هستند و در نهایت به دست آوردن همان محتوا در چندین مکان ، ناامید کننده باشد ، ناامید کننده باشد. به همین دلیل موتورهای جستجو تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن این عمل انجام می دهند.

ابزارهای رایگان برای بررسی محتوای تکراری

هنگام نوشتن مطالب خود ، می توانید ناخواسته محتوای خود را خیلی شبیه به مطالب منتشر شده قبلی کنید. همیشه ایده خوبی است که همه چیزهایی را که می نویسید با استفاده از چکرهای ادبیات مضاعف بررسی کنید تا مطمئن شوید محتوای شما بی نظیر است. چندین مورد از این ابزارها بدون هیچ هزینه ای در دسترس هستند.

در اینجا چند ابزار رایگان خوب وجود دارد که می توانند برای بررسی محتوای تکراری استفاده شوند:

Copyscape – این ابزار می تواند به سرعت مطالبی را که شما نوشتید در برابر محتوای قبلاً منتشر شده در عرض چند ثانیه بررسی کنید. ابزار مقایسه محتوای شما را به عنوان تکراری برجسته می کند و به شما این امکان را می دهد تا بدانید که درصدی از محتوای شما با محتوای منتشر شده مطابقت دارد.

Plagspotter – این ابزار می تواند صفحات تکراری محتوای موجود در وب را شناسایی کند. این یک ابزار عالی برای یافتن سرقتگرانی است که محتوای شما را به سرقت برده اند. همچنین به شما امکان می دهد URL های خود را بطور هفتگی به صورت هفتگی کنترل کنید تا محتوای تکراری را شناسایی کنید.

Duplichecker – این ابزار به سرعت محتوای اصلی شما را برای ارسال در سایت خود بررسی می کند. کاربران ثبت نام شده می توانند حداکثر ۵۰ جستجو در روز انجام دهند.

Siteliner – این یک ابزار عالی است که می تواند کل سایت شما را یک بار در ماه برای محتوای تکراری بررسی کند. همچنین می تواند پیوندهای شکسته را بررسی کرده و صفحاتی را که برجسته ترین موتورهای جستجو هستند شناسایی کند.

Smallseotools – انواع ابزار جستجوگرها در دسترس است ، از جمله یک ادعای سرقت ادبی است که قطعاتی از محتوای یکسان را شناسایی می کند.

و اگر می خواهید عمیق تر حفاری کنید ، این پیوندها ابزارهای بیشتری را نیز با هزینه مناسب ارائه می دهند.

ابزارهای حق بیمه برای بررسی Plagiarism

چکرز حق بیمه سرقت ادبی امکان بررسی محتوای تکراری با استفاده از الگوریتم های پیشرفته را دارند. آنها به شما آرامش می بخشند که بدانید کار شما به کسی که آنرا ننوشته است منتسب می شود.

ابزار سرقت ادبی معمولاً گزارشهایی ارائه می دهد که می تواند اثبات اصالت را تأیید کند. پیامدهای آینده مبنی بر اصلی بودن کار شما با این گزارش ها که در قالب PDF قابل ذخیره هستند در تضاد است.

نمونه هایی از ابزارهای حق بیمه برای بررسی محتوای تکراری عبارتند از:

Grammarly – ابزار حق بیمه آنها هر دو چکوی سرقت ادبی و چک لیست گرامر ، انتخاب کلمه و ساختار جمله را ارائه می دهد.

Plagium – یک جستجوی سریع رایگان یا یک جستجوی عمیق عالی را ارائه می دهد.

Plagiarismcheck.org – مسابقات دقیق و پارافرا را مشخص می کندمتن sed

آیا محتوای شما حذف شده است؟

؟

محتوا در وب سایت شما باید کاملاً اصلی باشد و ابزارهای فوق می توانند به شما کمک کنند اطمینان حاصل کنید که سهواً محتوای خود را بیش از حد به مطالبی که در وب سایت شخص دیگری ظاهر می شود ، شباهت نکرده اید.

دلیل دیگر برای بررسی مداوم محتوای تکراری این است که وب سایت هایی در خارج از کشور وجود دارند که عمداً مطالب را از وبلاگ شخص دیگری سرقت می کنند تا به تنهایی از آنها استفاده کنند. این به طور معمول با استفاده از نرم افزار خودکار انجام می شود. اگر عادت دارید که محتوا را در سایت خود حسابرسی کنید ، می توانید متوجه شوید که برخی از این موارد خراشیده شده است. چگونه می توانید اسکرابر محتوا را بگیرید؟ چه کاری باید انجام دهید اگر محتوای خود را که کلمه منتشر شده در سایت شخص دیگری است ، کشف کنید؟

راه هایی برای گرفتن مواد ضبط مواد محتوا

استفاده از ابزارهای حق بیمه سرقت ادبی به طور منظم می تواند به شما در یافتن مطالبی که شما در سایت شخص دیگری نوشتید کمک کند. چند گزینه دیگر برای گرفتن محتوا که حذف شده است وجود دارد.

اگر از Askimet استفاده می کنید ، لینکهای موجود در WordPress در هرزنامه نمایش داده می شوند. وقتی محتوای شما همیشه پیوندهایی به برخی از پست های دیگر شما دارد ، ممکن است بتوانید از این طریق اسکرابر محتوا را پیدا کنید.

از ابزارهای Webmaster استفاده کرده و پیوندهای مربوط به سایت خود را بررسی کنید. هنگامی که تعداد زیادی پیوند از سایت خاصی دارید ، ممکن است متوجه شوید که برخی از مطالب شما روی آنها حذف شده است. تنها راه مطمئنی مراجعه به سایت آنها و بررسی اینکه کدام صفحات به سایت شما پیوند دارند. ممکن است محتوای دقیق خود را که در سایت آنها ظاهر شده است پیدا کنید.

از هشدارهای گوگل پس از انتشار محتوای شما در وب استفاده کنید ، از هشدارهای گوگل استفاده کنید.

هرچه بیشتر خود را به عنوان یک مقام در طاقچه خود تثبیت کنید ، بیشتر متوجه خواهید شد که کسانی که هنوز صدا یا اقتدار خود را برقرار نکرده اند می خواهند از شما قرض بگیرند. این امکان را به آنها می دهد تا بدون نیاز به تلاش برای ایجاد محتوای با کیفیت ، خود را در وبلاگ خود ارائه دهند.

درباره Scraper محتوا چه باید کرد

خراش دادن محتوا غیر اخلاقی است. وقتی فهمیدید که محتوای شما خراشیده شده است ، در مورد آنچه باید انجام دهید گزینه های مختلفی دارید.

با صاحب وب سایتی که محتوای شما را منتشر کرده است تماس بگیرید و به آنها بگویید که محتوای خود را در سایت آنها پیدا کرده اید. ممکن است صاحب سایت از این امر آگاه نباشد که محتوای مسروقه به سایت آنها اضافه شده است ، بنابراین به آنها شک و تردید بدهید. شما می توانید از طریق فرم تماس با آنها یا از طریق هر یک از سیستم عاملهای رسانه اجتماعی که در آنها شرکت می کنند ، به آنها برسید.

اگر یک سایت با کیفیت بالا است ، می توانید ضمن اینکه اعتبار خود را به عنوان نویسنده و پیوندی به سایت خود به دست آورید ، بتوانید مطالب را بالا نگه دارید. گزینه دیگر ارائه نوشتن مقاله اصلاح شده در ازای پیوند است. اگر یک سایت با کیفیت پایین است ، به آنها اطلاع دهید که می خواهید محتوای شما فوراً حذف شود.

اگر راه مشخصی برای تماس با مالک وب سایت وجود ندارد ، یک جستجوی Whois را انجام دهید. این به شما امکان می دهد تا بدانید که چه کسانی هستند مگر اینکه به صورت خصوصی ثبت شده باشند. اگر هنوز قادر به فهمیدن مالک سایت نیستید ، می توانید با استفاده از ابزار رایگان Whoishostingthis.com متوجه شوید که چه کسی میزبان آن است. با شرکت میزبان تماس بگیرید و به آنها بگویید که صاحب وب سایت در حال انتشار محتوای دارای حق چاپ است. شرکت های میزبان وب این نوع شکایت را جدی می گیرند و به موقع کمک می کنند.

محافظت از محتوا با DMCA

شما حق چاپ را برای هر محتوای اصلی که در سایت خود منتشر می کنید ، دارید. یکی از راه های محافظت از خود ، قرار دادن نشان DMCA در سایت شما است. DMCA اظهار می دارد اگر محتوای شما به سرقت برود در حالی که با یکی از نشان های آنها محافظت می شود ، بدون هیچ گونه هزینه ای اقدام به بازپس گیری می کنند.

DMCA به جلوگیری از سارقان کمک می کند و ابزارهایی را ارائه می دهد تا به شما در یافتن نسخه های غیرمجاز از محتوای خود در سایت شخص دیگری کمک کند. آنها به سرعت محتوای ادبی از جمله عکس و فیلم را پایین می آورند.

افکار نهایی درباره محتوای تکراری

افرادی که برای به دست آوردن اطلاعات آنلاین به اینترنت می روند ، انتظار دارند محتوای اصلی و مفیدی را پیدا کنند ، و این همان چیزی است که باید بتوانند پیدا کنند. هر وقت ممکن است از محتوای تکراری اجتناب شود. محتوا باید کاملاً نوشته شده و بی نظیر باشد تا خوانندگان بتوانند بهترین تجربه آنلاین را داشته باشند.

Post Author : edame

Related Post