رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۸: مشاغل چه می توانند انتظار داشته باشند؟

رسانه های اجتماعی آن چیزی نیست که قبلاً بوده است.

فقط چند ماه به سال ۲۰۱۸ رسیده است ، و در حال حاضر بسیاری از تحولات رخ داده است که رسانه های اجتماعی را به لرزه درآورد و باعث تغییر چشم انداز تیم های بازاریابی در سیستم عامل های مختلف شد.

برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابان در همه سطوح باید با پیشرفت های سریع و آخرین روندها ، سرعت و پیشرفت خود را حفظ کنند. با انجام این کار ، آنها می توانند به استفاده از بسترهای اجتماعی برای یافتن مخاطبان خود ، درگیر شدن و تأثیرگذاری بر آنها ادامه دهند.

در حالی که روندها پیش می روند و پیش می روند ، تحولات عمده مانند آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد ، صنعت را مختل می کند ، به این معنی که تیم های بازاریابی برای حفظ رقابت باید برای یادگیری و سازگاری لازم را داشته باشند.

چگونه رهبران می توانند اطمینان حاصل کنند که مشاغل و تیمهایشان با تحولات اخیر سازگار هستند تا از رسانه های اجتماعی بیشترین بهره را ببرند؟

۱ Privacy حریم خصوصی داده ها

تا آنجا که تغییرات تأثیرگذاری زیاد پیش می رود ، فیس بوک در نحوه استفاده از داده های کاربر ، ضربه بزرگی به شبکه خود وارد کرده است. افشاگری ها مبنی بر فروش کمبریج Analytica در حدود ۵۰ میلیون پروفایل فیس بوک ، این سکو را لرزاند و به طرز قابل قبولی باعث خشم کاربران شده است.

مدیرعامل فیس بوک با پیکارهای تحریم و دادخواستهای پیرامون وی ، در کنترل کامل آسیب قرار گرفته است و سعی در معذرت خواهی در روزنامه های اصلی انگلیس و ایالات متحده دارد. در تلاش برای کنترل خسارت ، این شبکه ابتکارات جدیدی از جمله کمک به محققان اجتماعی برای ارزیابی میزان تأثیر محصول در انتخابات و انتشار جزئیات حسابهایی که تحت تأثیر این نقض قرار گرفته اند ، صادر کرده است.

گریز: در پی رسوایی ، فیس بوک حقیقت را فاش کرد – آنها سالهاست که در حال جمع آوری داده برای کاربران هستند. بازاریابان می توانند اطلاعات زیادی درباره اهمیت شفافیت داده ها کسب کنند. مردم می خواهند بدانند که می توانند به شرکت های آنلاین اعتماد کنند. بدون این اعتماد ، متقاعد کردن آنها برای خرید هر کاری دشوار خواهد بود. هنگامی که این اعتماد شکسته شود ، بازگرداندن آن غیرممکن است.

در ضمن ، بازاریابان باید آگاه باشند که مصرف کنندگان می توانند تنظیمات را در فیس بوک تنظیم کنند. با پیشروی ، افراد مطمئناً نسبت به رضایت هر مشاغل آنلاین احتیاط بیشتری نشان می دهند. تیم های بازاریابی باید هنگام جمع آوری داده ها این موضوع را در نظر بگیرند.

۲ ٫ تاریک اجتماعی

معاون سابق ویرایشگر اقیانوس اطلس ، الکسیس مادریگال با اشاره به فعالیت و اشتراکاتی که در خارج از رسانه های اجتماعی عمومی رخ می دهد ، اصطلاح “اجتماعی تاریک” را ابداع کرد. این شکل جایگزین اشتراک گذاری – که از طریق برنامه های پیام خصوصی ، انجمن ها و ایمیل انجام می شود – نیرویی است که به سرعت در حال رشد است.

دلیل این امر به این دلیل است که برنامه های پیام رسان مانند WhatsApp ، Viber و WeChat در حال پیشی گرفتن از شبکه های اجتماعی با پذیرندگان اولیه مانند اکونومیست و ساختمان بی بی سی هستند که در تعدادی از برنامه ها حضور پیدا می کند تا مخاطب را برای اهرم چت برای به اشتراک گذاری مطالب در انواع مختلف فراهم کند. قالب های مقاله از نظر سنجی و فیلمبرداری.

Takeaway: تا به امروز ، ردیابی داده ها برای اجتماعی تاریک دشوار بوده است زیرا بسیاری از افراد پس از مراجعه به پیام خصوصی می توانند به سایت هایی مراجعه کنند. با وجود این مسئله ، اکنون بسیاری از شرکت ها از پتانسیل تبلیغات در برنامه های چت آگاه هستند و بخش های بازاریابی همچنان به دنبال بهترین راه برای استفاده از اشتراک های تاریک اجتماعی به نفع خود هستند.

با تجزیه و تحلیل منابع ترافیکی ، شرکت ها می توانند استراتژی های مختلفی را در برنامه ها تجربه کنند تا مخاطبان گسترده تری داشته باشند. ظهور اجتماعی تاریک باید در هر تیم بازاریابی استراتژی رسانه های اجتماعی مورد توجه باشد. را

۳ ٫ UX و طراحی

با یک پایگاه کاربر پرشور و اختصاصی ، پیروان Snapchat روزانه ۳۳ دقیقه در برنامه می گذرانند و در تجربه روی این پلتفرم بسیار سرمایه گذاری می کنند. پس از سالها بازخورد در مورد ناوبری دشوار طراحی ، Snapchat با اعتقاد دوباره اینکه تجربه کاربر را افزایش می دهد ، دوباره طراحی کرد.

سرمایه گذاری

متأسفانه ، این تأثیرات منفی گذاشت و باعث ناراحتی شد زیرا بسیاری از مردم اکنون ادعا می کنند که بیشتر از کاربران عادی از تأثیرگذار و ناشران حمایت می کنند. بسیاری از کاربران حتی احساس می کنند که UX جدید بهتر از قبل حرکت نمی کند ، حتی تا آنجا پیش می رود که دادخواستی را برای ترغیب شرکت به تغییر این طرح به طرح اصلی ارائه می دهد.

در نتیجه ، سهام بازار ۷ ٫ ۲٪ کاهش یافت و اسنپ چت ۱٫۳ میلیارد دلار ارزش بازار را خرج کرد. علی رغم واکنش ، اسنپچات به طراحی مجدد خود متوقف شده و به نظر می رسد با تغییر بستر در پاسخ به بازخورد کاربران از طریق یک خوراک طبقه بندی شده با الگوریتمی و فضای اختصاصی برای داستان های دوستان ، اقداماتی را انجام می دهد.

دلار

گریز : وقتی صحبت از شبکه های اجتماعی که به خوبی مورد استفاده قرار گرفته اند و دارای محتوا هستند ، تغییر می تواند دشوار باشد. برای Snapchat طراحی مجدد سهم بازار و کاربران را از دست داده است ، اما با گوش دادن به بازخورد و پیشبرد طراحی خود ، این پلتفرم ممکن است به زودی گوشه ای به خود بگیرد.

Fیا بازاریابان با استفاده از این پلتفرم ، اطمینان حاصل می کنند که از تحولات این سکو مطلع شوید و کمپین ها را متناسب با فید جدید اسپلیت که شخصی سازی محتوا را انجام می دهد تنظیم کنید و کاربران را قادر می سازد در صورت عدم توجه به فرد ، کمتر از محتوای سازمان شما ببینند.

۴ Sh اشتراک گذاری اجتماعی

با توجه به رشد گسترده برنامه های پیام رسانی در ذهن ، باید بدانید که مردم در سیستم عامل های سنتی کمتر به اشتراک می گذارند ، کمی تعجب آور است. تحقیقات BuzzSumo نشان می دهد که میزان اشتراک اجتماعی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ ۵۰٪ کاهش یافته است.

در حالی که آخرین تغییر در الگوریتم فیس بوک باعث شده بسیاری از کاربران از بین برود و دسترسی بازاریاب را برای مخاطبان دشوارتر کند ، مردم نیز از نظر محتوا بیش از حد پر شده اند و پست ها با افزایش رقابت در فیدها روبرو هستند.

این کاهش در اشتراک گذاری اجتماعی ، تبلیغات پرداختی را به پیش زمینه ای کشانده و همچنین زمینه را برای قدرتمند تر شدن جستجوی Google فراهم کرده است ، با گزارش هایی از رشد ۱۷٪.

گریز: در مواجهه با این تغییرات ، برای بازاریابان بسیار مهم است که یک استراتژی روشن تدوین کنند و به مکالماتی که با مخاطب هدف خود درگیر می کنند ، ارزش قائل شوند. این کارآیی هر تبلیغات پولی را در رسانه های اجتماعی ، تضمین اهداف محتوا برای نیازهای مشتری به حداکثر می رساند ، و به احتمال زیاد بین سایر پیروان و محافل اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

درمورد پست های ارگانیک ، مرور محتوا و جستجوی پیام رسانی و تصاویر برتر با عملکرد بالا به تقویت اشتراک گذاری کمک می کند.

۵ ٫ اتوماسیون

همراه با دیگر شبکه های اجتماعی در دست گرفتن عناوین در سال ۲۰۱۸ ، توییتر با تغییرات اخیر موجی از خود را ایجاد می کند.

توییتر در ابتدای سال نیاز به پاسخگویی به فعالیت های مخرب در سیستم عامل خود ، مانند کلاهبرداری بیت کوین را احساس کرد ، جایی که حساب های مشهور جعلی سرمایه گذاران ناخواسته را گول زد.
بیت کوین

در تلاش برای تقویت امنیت و محافظت از کاربران خود ، توییتر موارد زیر را ممنوع اعلام کرده است:

     

  • صدای جیر جیر مکرراً درمورد همان محتوا یا مطالب مشابه از همان حساب توییت کنید
  •  

  • همزمان ، از چندین حساب لایک می کند ، دنبال می کند یا بازتوییت می کند
  •  

  • بازتوییت مجدد با حجم بالا از طریق اتوماسیون مانند TweetDeck
  •  

  • برنامه ریزانی را ارسال کنید که پستها را با چندین حساب هماهنگ می کنند

گریز: این حرکت از توییتر ، جنگ علیه رباتها و اسپم ها است و تجربه “واقعی” تری را روی سیستم عامل ارائه می دهد. برای بازاریابان ، این تغییرات می تواند باعث بروز مشکلاتی شود و اشتراک آن در این سکو سخت تر شود.

مشکلات

با این حال ، این فرصتی برای بازبینی استفاده از توییتر و دیدن اینکه چه حساب هایی مشغول رانندگی هستند و چه فرمت هایی می توانند در دنیای واقعی توییتر موفقیت بیشتری داشته باشند فراهم می کند. به عنوان مثال ، ۷۰٪ از بازاریابان خرید را با تبلیغات ویدیویی هدایت می کنند در حالی که نقل قول ها بازتوییت می شوند ۱۹٪ بیشتر از توییتهای دیگر.

۶ ٫ آلی در مقابل پرداخت

طبق گزارش State of Social 2018 بافر ، میزان دستیابی ارگانیک رو به زوال است.

این مورد بیشتر در Facebook مشاهده می شود ، جایی که بسیاری از آنها آخرین تغییرات الگوریتم را Facebook Zero نامگذاری کرده اند. این تحولات تجربه کاربر را در اولویت قرار داده و به مردم نشان می دهد که اطلاعات بیشتری را در اخبار خود از دوستان و خانواده نشان می دهند ، نه اینکه آنها را با سر و صدای صفحات محتوا و صفحه های تجاری سرازیر کنند.

در حالی که تلاشهای جدید برای ارتباط مردم با یکدیگر جنبه اساسی رسانه های اجتماعی است که مورد استقبال بسیاری قرار می گیرد ، خبرهای بدی برای مشاغل و بازاریابان است. همانطور که زوکربرگ ادعا می کند که این تغییرات امکان ارتباط معنادار تری فراهم می کند ، واقعیت این است که دستیابی ارگانیک در فیس بوک همه چیز به جز مرده است.

هرچه در سال ۲۰۱۸ و بعد از آن پیش می رویم ، کانال های رسانه های اجتماعی بیشتر روی تبلیغات پولی تمرکز می کنند.

گریز: در سال ۲۰۱۸ ، رسانه های اجتماعی برای پخش می پردازند. گرچه این ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد ، باعث می شود ترافیک رسانه های اجتماعی مقیاس پذیر باشد و به شرکت ها اجازه دهد متناسب با بودجه خود ، میزان ترافیک خود را افزایش دهند.

Alough ارسال ارگانیک یک رویکرد آزاد و مطلوب است ، بازاریابان دیگر نمی توانند تبلیغات پرداخت شده را نادیده بگیرند. تیم ها می توانند با یک تبلیغات تبلیغاتی عالی در رسانه های اجتماعی ، میزان تعامل و شخصی سازی برند خود را اندازه گیری کنند.

تحولات در حال حاضر سال ۲۰۱۸ را سال مهمی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی قرار داده است. بسیاری از مشاغل با توجه به اینکه تبلیغات پولی ضروری است ، دست و پنجه نرم می کنند ، و سیستم عامل ها به طور فزاینده ای رقابتی می شوند ، بدون سر و صدا تلاش می کنند ویژگی ها و مزایای برند را ارتقاء دهند بدون اینکه تجربه کاربر را به خطر بیاندازند.

رهبران و تیم های بازاریابی که بدون توجه به روندها و تغییرات سریع باقی می مانند ، بهترین فرصت برای ماندن در مسیر رسیدن به اهداف تجاری خود هستند ، اما همچنین در معرض ابتکاری هستند. با نگاهg برای ارتباط اجتماعی با تاریکی از طریق ارتباط با مشتریان در برنامه های پیام رسانی ، شرکت ها می توانند از مزیت رقابت خود برخوردار شوند.

مشارکت کننده

Post Author : edame

Related Post